Nacionalni park Phang Nga

17.08.2008 (dan 26)

Phuket

Spavao sam do 11. Ostajem u Patongu cijeli dan. Pomalo sam umoran od putovanja. Preko dvadeset dana luđačkog tempa je ostavilo teške posljedice. Više mi se nigdje ne ide i sama pomisao da negdje idem autobusom duže od sat vremena mi izaziva mučninu. Cijeli dan sam proveo na plaži sunčajući se i ne radeći apsolutno ništa. Danas imam odmor koji prezirem, iako mnogi ovo smatraju pravim odmorom i uživanjem. Zaspao sam oko 21.00, kao da se samo malo odmorim i nisam se ni probudio do ujutro. To samo pokazuje koliki se umor nakupio u ovih 25 dana.

18.08.2008 (dan 27)

U 10.00 ispred hotela me čekao minibus koje me odvezao do bus stanice u Phuketu gdje sam presjeo u veliki bus koji me vozi do nacionalnog parka Phang Nga, sjeverno od ostrva Phuket. Nakon dva sata vožnje stigao sam u Island safari kamp sa slonovima. Tu ćemo jahati slonove. Pošto već imam iskustvo s tim, to mi nije nešto naročito uzbudljivo. Još su nam podijelili neke glupe suncobrane pa izgledamo kao idioti na onim slonovima, ili kao japanski turisti, što je isto što i idioti. Nakon slonova prisustvujem predstavi sa slonovima, tačnije jedno mladunče slona, koje je dobro izdresirano.

Phang Nga

Slon svira usnu harmoniku, pleše, klanja se i izvodi razne druge gluposti. Cura koja vodi program me uzima za ruku i vodi prema slonu. Sad sam najebao. Kaže mi da legnem na stomak i slon počinje da me „masira“, tj. lagano i odmjereno gazi nogom po leđima. Slon me gazi lagano, ali se ja ipak pri svakom njegovom laganom udaru sav tresem i pitam se zašto mi ovo uopšte i treba. Šta ako slon pogriješi i nagazi malo jače? Istovremeno me po glavi ljubi surlom tako da prisloni surlu na glavu i uvuče naglo vazduh u sebe.

Zatim idem do staze gdje ćemo napraviti dva kruga sa ATV vozilima, uvijek dobra stvar, ali kratko traje. E sad je na redu rafting. Sa mnom su u čamcu pored jednog kapetana, lokalca, i dvoje Arapa. Spuštamo se niz rijeku oko 5 km. Osjećaj je super, jer je čamaca više i jedni druge ometamo, guramo i prskamo vodom, tako da se na kraju razvila prava bitka polijevanja i prskanja vodom za što smo najviše koristili vesla. Svi crkavaju od smijeha i atmosfera je luda i fantastična.

Nacionalni park Phang Nga

Nakon raftinga nas čeka ručak. Poslije ručka idemo pickupom do jednog vodopada u šumi. Vodopad je stvarno divan, a voda je hladna tako da mi se nešto i ne kupa. Neki Arapi ušli u vodu i ne izlaze nikako, kvare mi fotografiju vodopada, kao da žive u pustinji i nikad vode da nisu vidjeli. Grrrr, Arapine skloni mi se iz kadra! Oko 18.00 sam se vratio u hotel. Još jedan dobar dan. Naveče sam izašao van i odmah uzeo aranžman za sutra – odlazak na još neka ostrva. Na ulici je neki mađioničar, obučen kao kauboj s pištoljima oko pojasa, izvodio trikove. Taman sam zapalio cigaru i povukao dim kad mi ju je uzeo da izvede svoj trik sa nestajanjem cigare.

Trik je uspio, cigara je nestala, a ja mislim da li da zapalim novu? Zatim sam otišao u jedan bar u kome je svirao gitaru neki mladi Amerikanac, a svirao je očajno. Ma momak je katastrofa, a jadan sve mu se čini da je dobar, najavljuje on neke poznate hitove i njemu omiljene pjesme, ali ih izvodi užasno loše. Ali sa svojom svirkom je bio smiješan, tako da zabava nije izostala. Pošto ovog bogohulnika više nisam mogao slušati, otišao sam u Tiger club, tamo je uvijek dobro.

Tiger club, Patong

Tu sam cugao pivo i zezao se sa Tajlanđankama cijelu noć. Čak sam se uspio pijan i popeti na šank i plesati sa jednom kurvom oko metalne šipke.

Patong

Zatim sam otišao u diskoteku na spratu. Ovdje zabava traje cijelu noć, do jutra. Tako je u cijelom Patongu.

<< prethodna                                                                                  sledeća >>