Obilazak ostrva

17.02.2015 (Dan 23)

Ao Nang, Poda, Tup, Railey

Doručak ispred bungalova. Komarci su me sinoć izmasakrirali. U 8.45 smo ispred našeg hotela, na glavnoj ulici i tu nas je pokupio pikap kamionet koji nas je odvezao do čamaca. Danas obilazimo četiri ostrva, uključujući i zaliv gdje smo se juče kupali.

Chicken Island

Nakon 20 minuta vožnje motornim čamcem, opet smo na istom mjestu gdje smo bili juče. Ovdje ćemo provesti nekih pola sata pa idemo dalje. Sad mi je ovdje i dosadno baš iz tog razloga što smo ovdje već bili, pa mi se čak i ne kupa u moru. Nakon pola sata smo krenuli dalje i prošli smo pored Chicken ostrva.

Ostrvo Tup

Naziv je sasvim prikladan, stijene na ostrvu formiraju glavu i tijelo kokoške. Meni više liči na ćurku. U čamcu sa nama su neke vrlo zanimljive mlade Tajlanđanke. Pored ostrva smo se zaustavili, pa su nam ponudili opremu za snorkeling. More jeste bistro, ali i nema baš previše ribica. Ja u tom snorkelingu ne želim da učestvujem. Nastavljamo putovanje i dolazimo do ostrva Tup. Ostrvo je malo, a na njemu je previše turista za moj ukus. Tu su nam ponudili ručak koji se sastojao od riže, nekog povrća i komadića piletine. Sa ovog ostrva se može prehodati do drugog, jer je voda do koljena.

Vidim da to mnogi i rade, pa se formirala cijela kolona turista u oba smjera koji prelaze između dva ostrva. Mi nemamo vremena za to. Kupao sam se na ovom mjestu. Voda je divna, a oko mene plivaju šarene ribice. Nakon ovog ostrva, krenuli smo dalje i stigli do sledećeg cilja- ostrva Poda. Ovo je prepoznatljivo po velikoj stijeni. Ovdje je mnogo korala i ježeva.

Ostrvo Poda

Plaža je divna i pješčana.

Nastavljamo dalje i nakon nekog vremena se vraćamo na obalu. Pikap nas je vratio do hotela. Vozač je prokleti ladyboy. Kako me nerviraju! U hotelu smo nešto prije 16.00. Sjedimo na terasi i pijemo Singha pivo iz frižidera. U susjedni bungalov su stigla tri Slovenca. Sad nam nedostaju još samo Hrvati pa da budemo kompletni.

Naveče smo izašli van da večeramo na ulici. Toni je izašao zajedno sa Slovencima. Daj Bože da ga zadrže! Taman su se našli. Opet smo otišli na pivo u ulicu sa barovima. Djevojke ne rade samostalno, nego su vezane za određeni bar. Sve imaju svoje makroe i glavnu curu koja ih nadgleda i usmjerava. Popio sam dva piva i uživao u posmatranju događaja oko sebe. Ovog puta se nisam zajebao i platio piće kurvama. Ima dosta i trandži, tačno mi dođe da nekog od njih opalim po njušci. U sobi sam oko 1 iza ponoći.

<< prethodna                                                                             sledeća >>