Ostrvo Phuket

12.08.2008 (dan 21)

Phuket

Oko 7.00 ujutro sam stigao na bus stanicu u gradu Phuket na istoimenom ostrvu. Phuket, sa površinom od 570 km2, je najveće i najpopularnije ostrvo Tajlanda. Od Bangkoka je udeljeno 867 km. Ima oko 250.000 stanovnika i preko 2 miliona turista, tako da turisti čine oko 90 % stanovnika ostrva. Ova vožnja busom cijelu noć mi uopšte nije prijala. Putovao sam tako i prije, ali mi je ova baš teško pala, tako da sam prilično umoran. Gledam mapu ostrva i vidim da postoji bar desetak plaža. Na koju ići? Svaka ima svoje karakteristike. Neke imaju ludi noćni život i zabavu kao npr. Patong, dok su neke mirne i baš za odmaranje.

Plaža Patong

Jedna od takvih je i plaža Kata na koju je pao izbor. Malim minibusom sa bus stanice krećem prema plaži Kata. Ti minibusevi voze svakih pola sata. Pošto sam vidio natpis na kojem piše Kata, izašao sam, da bi se ispostavilo da do plaže ima još dobrih 2 km. Eto, u strahu da ne promašim plažu, izašao sam ranije nego što je trebalo. Ovo pješačenje mi nije trebalo. Ipak, nekako sam stigao, ali ova Kata mi izgleda previše mrtvo za moj ukus. Ipak idem dalje. Plaža Patong je nekoliko km dalje, te idem pokušati tamo.

Taxi je ovdje prilično skup, ali nemam izbora i uzimam jedan za 300 bahta i dolazim u Patong. Vrlo brzo sam našao smještaj u hotelu Rico koji se nalazi u glavnoj ulici sa barovima i noćnim klubovima, što znači kurvama. Ovaj Patong je super. Nakon kraćeg odmora u sobi, idem do plaže. Plaža je pješčana naravno, a voda Andamanskog mora je veoma topla. Ovdje vlada potpuna seksualna sloboda. Tako da je sasvim normalno vidjeti starce od 70 godina kako se drže za ruke sa djevojčicama za koje je upitno da li su punoljetne, transvestita ima na svakom koraku, pa ko nema oštro oko lako bi se mogao prevariti.

Patong

Patong je zapravo mali gradić na obali. Ima nekoliko ulica, sa stotinama kafića, barova, noćnih klubova, restorana, salona za masažu i šta sve ne. Zajedno sa Patajom je najveće mjesto bluda na Tajlandu. Prostitutke se broje stotinama, ako ne i hiljadama. Zapravo, mislim da je ovdje sve i jedna Tajlanđanka prostitutka. Mogu se iznajmiti i na duži period, pa se čak s njima ide i na plažu i restorane. Zapravo, kupiš sebi djevojku na neko vrijeme. Bijelih turista ima mnogo. Vidim, svaki drugi se već snašao za pratilju. Kasnije odlazim do nekog restorana na ručak. Naveče sam izašao i u jednom baru popio jednu tekilu za zagrijavanje, a onda i neko pivo.

<< prethodna                                                                                  sledeća >>